ПРИЙНЯТО
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
05 липня 2024 року
сел. Козелець
№ 2856-83/VIII
Про упорядкування
погосподарського обліку
у Козелецькій селищній раді
З метою удосконалення ведення погосподарського обліку на території Козелецької селищної ради, відповідно до наказів Державної служби статистики України від 11.04.2016 року № 56 «Про затвердження Інструкції з ведення погосподарського обліку в сільських, селищних та міських радах», від 14.04.2017 року № 572 «Про затвердження Порядку обліку особистих селянських господарств сільськими, селищними та міськими радами» та від 24.11.2015 року № 340 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації для сільських, селищних та міських рад», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Впровадити з 2024 року ведення погосподарського обліку у селищі Козелець Чернігівського району Чернігівської області шляхом закладання документів погосподарського обліку за допомогою системи програмного комплексу «Погосподарський облік для сільських, селищних та міських рад» та завести книги погосподарського обліку на 2024 – 2028 роки.
- Встановити, що погосподарський облік ведеться у паперовій формі по кожному населеному пункту громади та в електронній формі по селищу Козелець.
- Присвоїти населеним пунктам та іншим поселенням на території громади наступні порядкові номери у межах Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області, згідно з додатком 1.
- Затвердити форму картки обліку погосподарського обліку у Козелецькій селищній раді Чернігівського району Чернігівської області на 2024-2028 роки, згідно з додатком 2.
- Призначити уповноваженою особою селищної ради, яка відповідає за ведення погосподарського обліку та здійснює заходи з ведення погосподарського обліку на території селища Козелець, ІВАНЮК Яніну Борисівну та уповноважити її видавати довідки відповідно до повноважень.
- Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Берлози. Сивухи, Часнівці, Гламазди (Берлозівський старостинський округ), старосту РИБАКА Дмитра Семеновича і діловода ПОТАПЕНКО Вікторію Віталіївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 7. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Білейки, Новики, Тарасів, Опеньки, Кривицьке, Шами (Білейківський старостинський округ), старосту САЧЕНКО Інну Володимирівну і діловода БОНДАРЕНКО Ніну Іванівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 8. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Бобруйки (Бобруйківський старостинський округ), старосту МОТОВИЛОВЕЦЬ Оксану Іванівну і діловода МАЛЮК Олену Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 9. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Бригинці, Карасинівка, Риків, Корніїв, Мирне, Пізнє (Бригинцівський старостинський округ), старосту ВЕЛІГОРСЬКУОлександру Іванівну і діловода МАРТИНЕНКО Олену Олексіївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 10. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Булахів (Булахівський старостинський округ), старосту МОТОВИЛОВЕЦЬ Оксану Іванівну і діловода ПІДВИСОЦЬКУ Ольгу Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 11. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Данівка, Курганське (Данівський старостинський округ), старосту МОРОЗ Антоніну Анатоліївну і діловода ПОНОМАРЕНКО Віру Митрофанівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 12. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Лемеші, Боярівка, Горбачі, Пісоцьке, Шапіхи, Шолойки, Шуляки (Лемешівський старостинський округ), старосту ХАРЧЕНКО Надію Семенівну і діловода ЕНДРЕШ Марину Василівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 13. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Лихолітки (Лихолітський старостинський округ), старосту МАЧАЧУ Петра Кириловича і діловода ПУШКАР Лідію Володимирівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Мостище, старосту ТОЛКАЧОВУ Марину Сергіївну і діловода ШУМ Аллу Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 15. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Нічогівка, старосту ТОЛКАЧОВУ Марину Сергіївну і діловода КУКШИН Ніну Іванівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 16. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Озерне (Озерненський старостинський округ), старосту СКОБУ Ольгу Григорівну і діловода ЩУР Надію Леонідівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 17. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Олексіївщина, Єрків, Гарбузин, Жеребецьке, Закревське, Тополі, старосту СТЕЛЬМАХА Олександра Миколайовича і діловода КУРОЧКУ Ганну Михайлівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 18. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Омелянів, Привітне, Калитянське (Омелянівський старостинський округ), старосту ШИЯН Раїсу Іллівну і діловода АКУЛОВУ Людмилу Михайлівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 19. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Патюти, Будище, Гладке (Патютинський старостинський округ), старосту РЖАНІЦИНУ Ольгу Григорівну і діловода ГАЛІЧЕНКО Любов Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 20. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Пилятин (Пилятинський старостинський округ) старосту ДМИТРЕНКО Світлану Михайлівну і діловода ЛОЗУ Оксану Григорівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 21. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території села Савин старосту ВОЛОСОК Лідію Петрівну і діловода ЧЕРНИЧЕНКО Світлану Станіславівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 22. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Сираї, Карпоки, Сокирин старосту ДОЛОМАНСЬКОГО Сергія Івановича і діловода ВОЛИНЕЦЬ Людмилу Миколаївну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 23. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Скрипчин. Пушкарі (Скрипчинський старостинський округ), старосту ЛИСЕНКА Юрія Григоровича і діловода КОРНІЄНКО Наталію Михайлівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- 24. Призначити уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території сіл Ставиське, Блудше, Нова Гребля (Стависький старостинський округ) старосту ДМИТРЕНКО Світлану Михайлівну і діловода КОРНІЄНКО Валентину Іванівну та уповноважити їх видавати довідки відповідно до повноважень.
- Уповноважити працівників Центру надання адміністративних послуг селищної ради надавати доступ до інформації, володільцем якої є Козелецька селищна рада, з питань уточнення відомостей про реєстрацію місця проживання (перебування), зміни місця проживання, отримання інформації з реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, та інформації з програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»» та Єдиної інформаційної системи соціальної сфери уповноваженим особам селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території населених пунктів громади.
- Уповноважити відділ земельних відносин та комунальної власності Козелецької селищної ради подавати відповідну звітність з питань повноважень відділу.
- Уповноважити відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ Козелецької селищної ради подавати відповідну звітність з питань повноважень відділу.
- Керівникам виконавчих органів та структурних підрозділів селищної ради забезпечити взаємодію управлінь, відділів та служб селищної ради із уповноваженими особами селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку та здійснюють заходи з ведення погосподарського обліку на території громади.
- Захист, використання та доступ до інформації, що збирається за допомогою погосподарського обліку проводити відповідно до законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації».
- Обов’язок щодо зберігання книг погосподарського обліку, у тому числі тих, строк дії яких закінчився, до передачі їх на державне зберігання, покладається на уповноважених осіб селищної ради, які відповідають за ведення погосподарського обліку у відповідних населених пунктах громади.
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради Людмилу НАБІЛЬСЬКУ.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Козелецької селищної ради
від 05 липня 2024 року № 2856-83/VIII
Порядкові номери населених пунктів у межах Козелецької селищної ради Чернігівського району Чернігівської області
Назва населеного пункту на території селищної ради |
Порядковий номер у межах селищної ради |
село Берлози |
01 |
село Білейки |
02 |
село Блудше |
03 |
село Бобруйки |
04 |
село Боярівка |
05 |
село Бригинці |
06 |
село Будище |
07 |
село Булахів |
08 |
село Гарбузин |
09 |
село Гладке |
10 |
село Гламазди |
11 |
село Горбачі |
12 |
село Данівка |
13 |
село Єрків |
14 |
село Жеребецьке |
15 |
село Закревське |
16 |
селище Калитянське |
17 |
село Карпоки |
18 |
село Карасинівка |
19 |
селище Козелець |
20 |
село Корніїв |
21 |
село Кривицьке |
22 |
село Курганське |
23 |
село Лемеші |
24 |
село Лихолітки |
25 |
село Мирне |
26 |
село Мостище |
27 |
село Нічогівка |
28 |
село Нова Гребля |
29 |
село Новики |
30 |
село Озерне |
31 |
село Омелянів |
32 |
село Олексіївщина |
33 |
село Опеньки |
34 |
село Патюти |
35 |
село Пилятин |
36 |
село Пізнє |
37 |
село Пісоцьке |
38 |
село Привітне |
39 |
село Пушкарі |
40 |
село Риків |
41 |
село Савин |
42 |
село Сивухи |
43 |
село Сираї |
44 |
село Скрипчин |
45 |
село Сокирин |
46 |
село Ставиське |
47 |
село Тарасів |
48 |
село Тополі |
49 |
село Часнівці |
50 |
село Шами |
51 |
село Шапіхи |
52 |
село Шолойки |
53 |
село Шуляки |
54 |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Козелецької селищної ради від 05 липня 2024 року № 2856-83/VIII |
Облікова картка об’єкта погосподарського обліку
Спеціальні відмітки |
Номер об'єкта погосподарського обліку |
└─┘└─┘¯└─┘└─┘└─┘└─┘¯└─┘ |
Тип об'єкта погосподарського обліку |
Домогосподарство з реєстрацією місця проживання на території ради – код 1 |
Місцезнаходження/ адреса |
Прізвище, ім'я, по батькові голови домогосподарства |
Заповнюються всірозділи |
||||||||||
Домогосподарство з реєстрацією місця перебування на території ради, без реєстрації місця проживання в ній – код 2 |
Місцезнаходження/ адреса |
Прізвище, ім'я, по батькові голови домогосподарства |
Заповнюються всі розділи |
||||||||||
Місяць, рік |
Мета прибуття |
Адреса реєстрації місця проживання голови домогосподарства |
|||||||||||
прибуття |
вибуття |
||||||||||||
Домоволодіння – код 3 Кількість власників – |
Місцезнаходження/ адреса |
Прізвище, ім'я, по батькові власника/ користувача |
Заповнюються розділиІІ,ІІІ,ІV |
||||||||||
Адреса реєстрації місця проживання власника/ користувача |
|||||||||||||
Землеволодіння – код 4 Кількість власників – |
Місцезнаходження/ адреса |
Прізвище, ім'я, по батькові власника/ користувача |
Заповнюються розділи ІІІ, ІV |
||||||||||
Адреса реєстрації місця проживання власника/ користувача |
|||||||||||||
Закинутий об'єкт – код 5 Кількість власників – |
Місцезнаходження/ адреса |
Прізвище, ім'я, по батькові власника/ користувача |
Заповнюються розділи II, ІІІ |
||||||||||
Адреса реєстрації місця проживання власника/ користувача |
|||||||||||||
Додаткові відомості: |
|||||||||||||
Відомості про членів домогосподарства – для об'єкта з кодом 1 і 2
1. |
Прізвище Ім’я По батькові |
Голова домогосподарства |
|
|||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
2. |
Дата народження |
|||||||||
3 |
Стать ( чоловіча, жіноча) |
|||||||||
4. |
Родинні стосунки по відношенню до голови домогосподарства |
|||||||||
5. |
Відомості про зайнятість/незайнятість(для осіб віком 15 років і старше) |
|||||||||
6. |
Місце роботи (зайняття) залежно від територіального розташування |
|||||||||
7.1 |
Наявність земельної ділянки |
у власності |
||||||||
7.2 |
взято в оренду |
|||||||||
7.3 |
здано в оренду |
|||||||||
8 |
Відмітка про ведення особистого селянського господарства
|
ведення (дата, підпис) |
||||||||
припинення (дата, підпис) |
||||||||||
9.1 |
Відомості про тимчасову відсутність(місяць, рік і причина вибуття, місяць, рік повернення до домогосподарства) |
вибув |
||||||||
9.2 |
повернувся |
|||||||||
9.3 |
вибув |
|||||||||
9.4 |
повернувся |
|||||||||
10 |
Відмітка про повне вибуття |
|||||||||
11. |
Відмітка про прибуття на територію населеного пункту заново |
дата реєстрації місця проживання на території населеного пункту |
||||||||
попереднє місце реєстрації проживання |
||||||||||
12. |
Відомості про пенсію, інвалідність, отримання соціальної допомоги |
|||||||||
13. |
Відомості про реєстрацію місця проживання/перебування |
|||||||||
14. |
Додаткові відомості |
|||||||||
Житловий будинок /квартира в приватній власності, користуванні громадян 1 січня – для об'єкта з кодами 1,2 3,5
Прізвище, ім'я, по батькові власника/ співвласників/ відповідального квартиронаймача, користувача |
для об’єктів з кодами 1 або 2 №ПГО, де перебуває на квартирі/орендує житло
└─┘└─┘¯└─┘└─┘└─┘└─┘¯└─┘ |
|
для об’єктів з кодами 1,2 або 3 за умовами володіння будинком/квартирою; для об’єкта з кодом 5 за умови, якщо будинок зберігся
20__р. |
20__ р. |
20__ р. |
20__ р. |
20__р. |
|
Загальна площа житлового будинку/квартири |
|||||
Загальна площа житлових приміщень,м2 |
|||||
з неї житлова площа, м2 |
|||||
Кількість житлових кімнат |
|||||
водопроводу |
|||||
гарячого водопостачання |
|||||
каналізації |
|||||
опалення: центрального |
|||||
від індивідуальних установок |
|||||
пічного |
|||||
природного газу |
|||||
скрапленого газу |
|||||
підлогової електричної плити |
|||||
Загальна площа нежитлових будівель, м2 |
Рік побудови |
|
Матеріал стін |
|
Матеріал покрівлі |
|
Додаткова інформація |
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Земля в особистому користуванні об'єктана1січня–для об'єктів з кодами 1,2,3,4,5
(власна земля за виключенням зданої в оренду за договорами, але з урахуванням узятої в оренду за договорами)
( у гектарах ,зточністю до 0,0001)
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20_р. |
||
Площа земельних ділянок – всього |
|
|
|
|
||
З неї за цільовим призначенням (відповідно до документів): |
||||||
для будівництва, обслуговування житлового будинку, господарських будівель |
|
|
|
|
|
|
Для ведення особистого селянського господарства |
|
|
|
|
|
|
для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (земельних часток (паїв)) |
||||||
З них узятих в оренду |
|
|
|
|
|
|
Для сінокосіння і випасання худоби |
|
|
|
|
|
|
Для городництва |
|
|
|
|
|
|
Для індивідуального садівництва |
||||||
Для індивідуального садівництва |
|
|
|
|
||
Із загальної площі земельних ділянок– площа сільськогосподарських угідь |
||||||
з них: рілля |
||||||
багаторічні насадження |
||||||
сіножаті, пасовища |
Додаткова інформація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV.Сільськогосподарські тварини в приватній власності об'єкта на 1січня – для об'єктів з кодами 1,2,3,4
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20__р. |
||
Велика рогата худоба–всього |
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
||||||
бугаї-плідники |
||||||
корови |
|
|
|
|
|
|
телиці від1року до2 років |
|
|
|
|
|
|
телиці старші 2років |
|
|
|
|
|
|
телиці старші 2 років запліднені |
||||||
телята до1 року |
|
|
|
|
|
|
бички від 1 року до 2 років |
||||||
бички старші 2 років |
||||||
Свині–всього |
|
|
|
|
|
|
У тому числі: свиноматки |
||||||
ремонтні свинки старші 4 місяців |
|
|
|
|
|
|
поросята до 2 місяців |
|
|
|
|
|
|
Вівці всіх порід – усього |
|
|
|
|
|
|
у т.ч .вівцематки і ярки старші 1року |
|
|
|
|
|
|
Кози–всього |
|
|
|
|
|
|
у т.ч.козематки |
|
|
|
|
|
|
Коні-усього |
||||||
у тому числі: кобили від 3 років і старші |
||||||
лошата до 1 року |
|
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20__р. |
Птиця свійська-усього |
|
|
|
|
у т.ч. кури-несучки |
|
|
|
|
Кролі-усього |
|
|
|
|
ут.ч. кролематки |
|
|
|
|
Тварини хутрові (вказати які) |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бджолосім’ї штук |
|
|
|
|
Додаткова інформація |
|
|
|
|
|
|
|
V. Сільськогосподарська техніка в користуванні об’єктана1січня–для об'єктів з кодом 1і 2
Додаткова інформація |
|
|
|
|
|
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20__р. |
20__р. |
Трактори- усього |
|
|
|
|
|
у т. ч. міні-трактори (садово-городні |
|
|
|
|
|
Вантажні автомобілі |
|
|
|
|
|
Комбайни –усього |
|
|
|
|
|
у т. ч. зернозбиральні комбайни |
|
|
|
|
|
Дати обходу об'єкта: |
на1січня 202_р. |
на1січня 202_р. |
на1січня 202_р. |
на1січня 202_р. |
на1січня 202_р. |
Підпис особи,що відповідає заоб'єкт |
|||||
Підпис,прізвище та ініціали особи, якапроводила запис і перевірку |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Людмила НАБІЛЬСЬКА