1. Головна
  2. Козелецька селищна рада
  3. Рішення сесії № 65-33/VIII від 29.03.2024


ПРИЙНЯТО

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(тридцять третя сесія восьмого скликання)

 

29 березня 2024 року

смт. Козелець

№ 65-33/VIII

Про внесення змін до рішення другої  (позачергової)

сесії восьмого скликання  від 18 грудня 2020 року № 02-2/VIII

«Про затвердження структури і загальної чисельності

апарату селищної ради та її виконавчих органів

в новій редакції»

         Відповідно до Закону України «Про порядок вирішення окремих питань адміністративно-територіального  устрою України» від 28 липня 2023 року      № 3285-ІХ, постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», наказу Державної служби статистики України  від 11 квітня 2016 року № 56 «Про затвердження Інструкції з ведення погосподарського обліку в сільських, селищних та міських радах», враховуючи пропозиції селищного голови щодо внесення змін до структури апарату селищної ради для покращення виконання роботи селищної ради, керуючись статтями 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада  вирішила:

        1.Внести зміни до рішення другої (позачергової) сесії восьмого скликання Козелецької селищної ради від 18 грудня 2020 року № 02-2/VIII «Про затвердження структури і загальної чисельності апарату селищної ради та її виконавчих органів в новій редакції» (зі змінами, затвердженими рішеннями: третьої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 грудня 2020 року № 51-3/VIII, п’ятої сесії селищної ради восьмого скликання від 28 січня 2021 року       № 17-5/VIII, восьмої сесії селищної ради восьмого скликання від 30 квітня 2021 року № 09-8/VIII, одинадцятої (позачергової) сесії селищної ради восьмого скликання від 09 липня 2021 року № 02-11/VIII, чотирнадцятої сесії селищної ради восьмого скликання від 29 вересня 2021 року № 16-14/VIII, шістнадцятої сесії восьмого скликання від 26 листопада 2021 року № 28-16/VIII, вісімнадцятої сесії восьмого скликання від 27 січня 2022 року № 08-18/VIII),  а саме:

       1.2. Вивести із структури апарату селищної ради:

         Х. Центр надання адміністративних послуг:

    - посаду державний реєстратор – 1 штатна одиниця;

1.1.Ввести в структуру апарату селищної ради:

         Х. Центр надання адміністративних послуг:

    - посаду адміністратор – 1 штатна одиниця;

    2.Затвердити структуру та загальну чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів в кількості -  263 штатних одиниці (апарат селищної ради - 115, виконавчі органи селищної ради -148), згідно додатку.

     3.Начальнику фінансово-господарського відділу – головному бухгалтеру та заступнику начальника відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради здійснити заходи щодо приведення штатного розпису селищної ради у відповідність до даного рішення.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, охорони здоров'я, культури, соціального захисту населення, законності та правопорядку.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток

до рішення тридцять третьої сесії

Козелецької селищної ради

восьмого скликання

від 29 березня 2024 року

№ 65-33/VIII

 

Структурата загальна чисельність апарату селищної ради та її виконавчих органів (назва установи)

№ з\п Назва структурного підрозділу Кількість штатних посад
1 2 3
Апарат селищної ради
І. Селищний голова 1
ІІ. Секретар 1
ІІІ. Заступники 3
  Заступник з фінансово - економічних та соціальних питань  1
  Заступник з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності 1
  Заступник з питань діяльності виконавчих органів ради 1
ІV. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
V. Старости 19
VI. Фінансово - господарський відділ 6
  Начальник відділу-головний бухгалтер 1
  Заступник начальника відділу - заступник головного бухгалтера 1
  Головний спеціаліст  4
VII. Відділ з питань публічних закупівель 3
  Начальник відділу 1
  Головний спеціаліст 1
  Провідний спеціаліст  1
VIII. Відділ проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ 3
  Начальник відділу - головний архітектор 1
  Головний спеціаліст з жкг 1
  Головний спеціаліст з ведення містобудівного кадастру 1
IX. Відділ земельних відносин та комунальної власності 5
  Начальник відділу 1
  Головний спеціаліст з питань комунальної власності 1
  Головний спеціаліст із земельних відносин 2
  Провідний спеціаліст-землевпорядник 1
Х. Центр надання адміністративних послуг 34
  Начальник Центру - державний реєстратор 1
  Заступник начальника Центру 1
  Державний реєстратор 2
  Адміністратор 4
  Головний спеціаліст з надання адміністративних послуг 6
  Головний спеціаліст- системний адміністратор 1
  Діловод  19
XI. Загальний відділ 6
  Начальник відділу 1
  Головний спеціаліст з інформаційної діяльності 1
  Головний спеціаліст із загальних питань та контролю 3
  Провідний спеціаліст із загальних питань та контролю 1
XIІ. Відділ юридичного забезпечення та кадрової роботи 4
  Начальник відділу 1
  Заступник начальника відділу 1
  Головний спеціаліст з організаційно - кадрової роботи  1
  Головний спеціаліст із юридичного забезпечення 1
XІV. Сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охороні праці 2
  Завідувач сектору 1
  Головний спеціаліст  1
XV. Господарська група 27
  Завідувач господарства 1
  Прибиральник службових приміщень 3
  Оператор котельні 2
  Опалювач 13
  Оператор комп"ютерного набору 1
  Водій автотранспортних засобів 2
  Сторож 4
  Двірник 1
Разом   115
     
                                                Виконавчі органи
І. Фінансове управління:  7
  Начальник управління 1
  Головний бухгалтер управління 1
  1. Бюджетний відділ 3
  Заступник начальника фінансового управління - начальник бюджетного відділу 1
  Головний спеціаліст  2
  2. Сектор економічного розвитку 2
  Завідувач сектору 1
  Головний спеціаліст 1
ІІ. Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту  107
  Начальник управління 1
  Інспектор з кадрів 1
  Юрисконсульт 1
  Діловод 1
  1.Відділ освіти 5
  Заступник начальника управління -начальник відділу 1
  Методист 4
  2. Відділ бухгалтерського обліку та звітності 15
  Начальник відділу - головний бухгалтер 1
  Заступник начальника відділу - заступник головного бухгалтера 1
  Бухгалтер  9
  Економіст 4
  3. Відділ культури 50
  Начальник відділу 1
  Працівники закладів культури старостинських округів 49
  Директор б/к 11,5
  Завідуючий сільським клубом 12,5
  Керівник народного колективу 4
  Керівник художній 11
  Прибиральник службових приміщень 10
  4. Господарська група 33
  Начальник господарської групи 1
  Інженер  4
  Комірник 1
  Інженер  1
  Слюсар – електрик з ремонту електроустаткування  1
  Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків  1
  Оператор котельні  4
  Інженер комп'ютерних систем 1
  Прибиральник службових приміщень 1
  Водій автотранспортних засобів 16
  Сторож  2
ІІІ. Відділ  соціального захисту населення 31
  Начальник відділу 1
  Бухгалтер  1
  Головний спеціаліст  1
  Фахівець  із соціальної роботи 4
  Соціальний робітник 24
IV. Служба у справах дітей 3
  Начальник  1
  Головний спеціаліст 1
  Спеціпаліст 1 категорії 1
Разом   148

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ