ПРИЙНЯТО
Україна
КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
(тридцять четверта сесія восьмого скликання)
07 червня 2024 року
сел. Козелець
№21-34/VIII
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території Козелецької
селищної територіальної громади
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про основи містобудування», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про Генеральну схему планування території України», Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про землеустрій», Земельного кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 р. № 853 «Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад», Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території», з метою забезпечення сталого розвитку територіальної громади з додержанням принципу збалансованості державних, громадських та приватних інтересів, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійної комісії селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, будівництва, земельних відносин та питань надзвичайних ситуацій, селищна рада вирішила:
- Розробити Комплексний план просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади (далі – Комплексний план), у тому числі Генеральний план та історико-архітектурний опорний план адміністративного центру громади – селища Козелець.
- Замовником розроблення Комплексного плану визначити виконавчий комітет Козелецької селищної ради.
- Створити тимчасовий консультативно-дорадчий орган виконавчого комітету селищної ради – робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану.
- Затвердити Положення про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану (Додаток 1).
- Визначити Строки проведення підготовчих процедур розроблення Комплексного плану (Додаток №2).
- Доручити виконавчому комітету селищної ради:
- у встановленому законодавством порядку повідомити про початок розроблення Комплексного плану;
- забезпечити дотримання процедури підготовчого етапу розроблення Комплексного плану у відповідності до завдань та строків, визначених у Додатку 2;
- повідомити громадськість в установленому порядку, у тому числі шляхом розміщення інформаційного повідомлення на веб-сайті селищної ради:
- про вимоги до персонального складу робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану, строки приймання заявок на участь у робочій групі;
- про проведення громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану, порядок і строки внесення пропозицій щодо розроблення Комплексного плану фізичними та юридичними особами;
- забезпечити інформування мешканців територіальної громади на веб-сайті селищної ради про дату проведення стратегічної сесії з обговорення пропозицій до завдання на розроблення Комплексного плану;
6.4 сформувати та затвердити персональний склад робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану з дотриманням наступних вимог:
- частка членів, що представляють селищну раду та виконком селищної ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
- забезпечити участь у робочій групі принаймні одного представника від кожного з населених пунктів, розташованих на території селищної ради, який не є співробітником виконкому;
- допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних сіл територіальної громади;
строк приймання заявок на участь у робочій групі має становити не менше 10 робочих днів з дня інформування про вимоги до персонального складу робочої групи та порядок подання кандидатур до неї.
6.5. забезпечити врахування при розробленні завдання на розроблення Комплексного плану пропозицій щодо переліку та значень індикаторів (Додаток 3);
6.6. забезпечити проведення стратегічної сесії з обговорення пропозицій до завдання на розроблення Комплексного плану та забезпечити узагальнення робочою групою з формування завдання на розроблення Комплексного плану напрацювань стратегічної сесії та підготовку проєкту завдання на розроблення Комплексного плану на основі протоколу стратегічної сесії.
6.7. оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (Додаток 4);
6.8. у встановленому законодавством порядку визначити джерела фінансування, строки розроблення та розробника Комплексного плану;
6.9. здійснювати контроль за розробленням Комплексного плану та забезпечити його розробку;
6.10. разом з розробником забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану;
6.11. разом з розробником забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення Комплексного плану;
6.12. разом з розробником узгодити проєкт Комплексного плану з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів;
6.13. разом з розробником забезпечити розгляд проєкту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при управлінні містобудування та архітектури Чернігівської обласної державної адміністрації;
6.14. разом з розробником забезпечити подання проєкту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи;
6.15. разом з розробником забезпечити погодження відповідних проєктних рішень Комплексного плану відповідно до Земельного кодексу України;
6.16. розроблений та погоджений у визначеному чинним законодавством порядку проєкт Комплексного плану, разом з розробником, подати Козелецькій селищній раді на затвердження;
6.17. забезпечити проведення інших необхідних заходів пов’язаних з розробкою Комплексного плану.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності та постійну комісію селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, будівництва, земельних відносин та питань надзвичайних ситуацій.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 1 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року № 21-34/VIII
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади
- Це Положення визначає основні завдання, повноваження та вимоги до персонального складу Робочої групи із формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади (далі – Робоча група), а також порядок організації її роботи.
- Робоча група є тимчасовим консультативно-дорадчим органом виконавчого комітету Козелецької селищної ради, створеним з метою забезпечення проведення та опрацювання результатів громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади (далі – Комплексний план).
- Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.
- Робоча група формується з представників селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, органів державної влади, державних та комунальних підприємств, установ та організацій, органів самоорганізації населення, громадських організацій, інших заінтересованих сторін у складі не менш як 5 осіб і не більш як 21 особа, з непарною кількістю членів.
У персональному складі Робочої групи частка членів, що представляють селищну раду та виконавчий орган відповідної селищної ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа.
До персонального складу Робочої групи має входити принаймні один представник від кожного з населених пунктів Козелецької селищної ради, який не є співробітником виконкому, допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних сіл територіальної громади. Робоча група працює до затвердження завдання на розроблення Комплексного плану на засадах повної добровільності та безкорисливості. До складу Робочої групи можуть входити Робочі підгрупи та комісії. Умови їх діяльності та склад визначаються окремо рішенням Робочої групи.
- Персональний склад Робочої групи затверджується рішенням виконавчого комітету.
- Голова Робочої групи головує на її засіданнях, контролює виконання покладених на Робочу групу завдань.
У разі відсутності голови Робочої групи його обов’язки виконує заступник голови Робочої групи, який головує на її засіданнях. У разі відсутності голови та його заступника головуючий обирається з числа присутніх членів Робочої групи шляхом голосування. Організація роботи Робочої групи покладається на голову Робочої групи, його заступника та секретаря. Голова скликає та веде засідання групи, дає доручення членам групи, представляє групу у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємств, установ та організацій та організовує роботу по реалізації висновків та рекомендацій Робочої групи.
- Секретар Робочої групи готує необхідні матеріали для роботи Робочої групи, забезпечує оповіщення членів Робочої групи про дату, час та місце проведення засідань Робочої групи, відповідає за ведення та оформлення протоколу засідання Робочої групи.
- Формою роботи Робочої групи є засідання, що скликаються її головою у разі потреби, у тому числі в дистанційному форматі.
- Засідання Робочої групи вважається правоможним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин від загального складу Робочої групи.
- Рекомендації Робочої групи вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більше половини від присутніх на засіданні.
- Рекомендації Робочої групи, прийняті в межах її компетенції, оформлюються протоколом, який підписується головою, заступником голови або головуючим та секретарем.
- Основними завданнями Робочої групи є:
- визначення загальних пріоритетів просторового розвитку територіальної громади, у тому числі формулювання бачення перспектив розвитку територіальної громади, складання переліку пріоритетів довгострокового розвитку та визначення основних заходів щодо сприяння залученню інвестицій, поліпшення умов життєдіяльності та господарської діяльності;
- визначення тематичних напрямів проведення стратегічної сесії з формування завдання на розроблення комплексного плану та плану дій для реалізації комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади;
- визначення проблем та можливостей соціального та економічного розвитку громади;
- проведення аналізу сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у розвитку громади;
- визначення переліку основних заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади;
- забезпечення інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті селищної ради про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників (не пізніше ніж за 15 робочих днів до визначеної дати її проведення);
- визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії з урахуванням вимог пп. 12 п. 42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації;
- проведення стратегічної сесії відповідно до вимог пп.12 п.42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації;
- узагальнення напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу стратегічної сесії та розміщення його на веб-сайті селищної ради;
- підготовка проєкту завдання на розроблення Комплексного плану відповідно до вимог Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації на основі протоколу стратегічної сесії.
- Робоча група має право:
- отримувати інформацію, необхідну для формування завдання на розроблення Комплексного плану, в органах місцевого самоврядування і державної влади, організаціях та установах, що провадять діяльність на території Козелецької селищної територіальної громади, незалежно від їх відомчого підпорядкування, форми власності та господарювання;
- проводити опитування громадян чи проводити іншу діяльність з вивчення громадської думки щодо Комплексного плану та перспектив просторового розвитку території громади;
- проводити роз’яснювальну роботу серед жителів громади з питань розроблення і втілення Комплексного плану та його значення для розвитку територіальної громади.
- Члени Робочої групи виконують доручення керівника робочої групи в межах завдань Комплексного плану та несуть особисту відповідальність за достовірне і своєчасне опрацювання отриманих документів і матеріалів та висунення пропозицій, що стосуються виконання завдань з формування завдання на розроблення Комплексного плану.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 2 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №21-34/VIII
Строки проведення підготовчих процедур розроблення Комплексного плану території Козелецької селищної територіальної громади
з/п |
Завдання підготовчого етапу розроблення Комплексного плану |
Строки проведення (робочі дні) |
1. |
Оприлюднення Рішення щодо розроблення Комплексного плану |
5 днів з моменту прийняття Рішення |
2. |
Інформування мешканців територіальної громади шляхом розміщення інформаційного повідомлення на веб-сайті селищної ради щодо проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану, яке містить інформацію про вимоги до персонального складу Робочої групи та порядку подання кандидатур до неї |
Не регламентований |
3. |
Інформування через місцеві засоби масової інформації на веб-сайті селищної ради про початок розроблення Комплексного плану та визначених порядку і строків внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами |
Початок реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану, генерального плану населеного пункту - на наступний робочий день після дати публікації відповідного повідомлення; строк реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану, генерального плану населеного пункту - не менш як протягом 15 робочих днів від дати публікації відповідного повідомлення; останній день реєстрації пропозицій фізичних та юридичних осіб до розроблення або внесення змін до комплексного плану - не пізніше ніж за 5 робочих днів до проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення комплексного плану |
4. |
Прийняття заявок щодо участі у Робочій групі |
Протягом не менш як 10 робочих днів з дня публікації Рішення про розроблення Комплексного плану |
5. |
Затвердження персонального складу Робочої групи виконавчим органом |
Не регламентований |
6. |
Отримання доступу до всіх чинних кадастрів та реєстрів |
Протягом 10 робочих днів після надходження відповідних запитів до установ – утримувачів кадастрів та реєстрів, відповідних інформаційних систем |
7. |
Отримання відомостей щодо державних та регіональних інтересів, інтересів суміжних територіальних громад |
Строк розгляду запиту виконавчими органами сільських, селищних, міських рад суміжних територіальних громад, районних, обласних держадміністрацій, становлять 15 робочих днів від дати отримання листа |
8. |
Формування переліку документів державного планування (концепцій, стратегій, проєктів, програм, інших документів щодо сучасного стану та планів розвитку відповідних територій) |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
9. |
Складення переліку раніше розроблених документацій із землеустрою, інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних, інженерно-гідрологічних вишукувальних, проєктно-вишукувальних, планувальних та інших робіт та досліджень на території проєктування, затверджених до прийняття рішення про розроблення комплексного плану |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
10. |
Складення переліку намірів суб’єктів містобудівної діяльності (інформація щодо виданих містобудівних умов та обмежень, будівельних паспортів, заявок на отримання земельних ділянок, наявних інвестиційних проєктів) |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
11. |
Розміщення на веб-сайті селищної ради інформації щодо отриманих пропозицій до комплексного плану від фізичних та юридичних осіб та забезпечення можливості коментування користувачами на веб-сайті селищної ради. |
Не регламентований |
12. |
Визначення робочою групою тематичних напрямків громадського обговорення за напрямами відповідно до складу та змісту Комплексного плану. Визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
13. |
Відбір основних заінтересованих сторін розвитку територіальної громади із забезпеченням принципу пропорційного представництва локальних територіальних громад, ключових спільнот громади, представників заінтересованих сторін, а також органів місцевого самоврядування (у разі наявного або перспективного міжмуніципального співробітництва до робочої групи можуть бути запрошені представники органів місцевого самоврядування сусідніх територіальних громад) |
До визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
14. |
Інформування мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті селищної ради про дату проведення Стратегічної сесії та порядок відбору її учасників |
За 15 робочих днів до визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
15. |
Інформування про час та місце проведення Стратегічної сесії |
За 5 робочих днів до визначеної дати проведення Стратегічної сесії |
16. |
Проведення Стратегічної сесії |
Не регламентований |
17. |
Узагальнення робочою групою напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді Протоколу |
Не регламентований |
18. |
Публікація Протоколу стратегічної сесії на веб-сайті селищної ради із забезпеченням можливості коментування користувачами |
Протягом 10 робочих днів від публікації на веб-сайті протоколу Стратегічної сесії |
19. |
Підготовка замовником разом з робочою групою проєкту завдання на розроблення комплексного плану |
Не регламентований |
20. |
Схвалення робочою групою проєкту Завдання на розроблення Комплексного плану та затвердження виконавчим комітетом Козелецької селищної ради, публікація завдання на веб-сайті селищної ради |
Не регламентований |
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 3 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №21-34/VIII
Пропозиції щодо переліку та значень індикаторів розвитку території
Козелецької селищної територіальної громади
№ |
Показник |
Одиниці виміру |
Існуючий стан (2023 рік) |
Бажане значення |
1. Виробничий сектор (промисловість, сільське господарство) |
||||
1.1 |
Збудовані та реконструйовані виробничі та складські будівлі |
м2 |
12630 |
Збільшення |
1.2 |
Промислові території, що не використовуються |
га |
38 |
Зменшення |
1.3 |
Кількість робочих місць |
од. |
7750 |
Збільшення |
2. Охорона історичного середовища та туризм |
||||
2.1 |
Кількість пам'яток з визначеними охоронними зонами |
об'єктів |
0 (згідно ІАОП та Переліків, наданих Департаментом культури і туризму, національностей та релігій) |
Внести, визначені в ІАОП та Переліках, наданих Департаментом культури і туризму, національностей та релігій охоронні зони до земельного та містобудівних кадастрів, встановити пам’ятки, для яких потрібно визначити охоронні зони |
2.2 |
Об’єкти культурної спадщини, занесені до переліку щойно виявлених |
об'єктів |
7 |
|
2.3 |
Створення туристичних маршрутів для пішого та велосипедного туризму |
кількість маршрутів |
0 |
Збільшення до 3 |
3. Громадські простори |
||||
3.1 |
Наявні якісні громадські простори для короткочасного відпочинку населення |
шт. |
19 |
Збільшення до 25 |
4. Мобільність та транспорт |
||||
4.1 |
Наявність транспортного сполучення громадським транспортом усіх населених пунктів з адміністративним центром громади |
Кількість маршрутів |
0 |
Збільшення до 3 |
4.2 |
Кількість аварійно небезпечних ділянок |
одиниці |
8 |
Ліквідація |
4.3 |
Кількість вулиць які потребують поточного/капітального ремонту |
км |
136 |
Зменшення до 0 |
4.4 |
Кількість мостів які потребують поточного/капітального ремонту |
шт. |
3 |
Зменшення до 0 |
5. Екологія |
||||
5.1 |
Наявні природно-заповідні території |
га |
190,2 |
Розширення ПЗФ відповідно до наукових обґрунтувань |
5.2 |
Площа встановлених проектами землеустрою прибережних захисних смуг водних об’єктів |
га |
0 |
Забезпечення встановлення меж прибережних захисних смуг для всіх водних об’єктів |
5.3 |
Площа зелених зон загального користування (парки/сквери/ліси) |
га |
7399 |
Збільшення |
6. Інженерна інфраструктура |
||||
6.1 |
Забезпеченість населених пунктів централізованим водопостачанням |
Кількість населених пунктів |
2 |
Збільшення до 5 |
6.2 |
Забезпеченість населених пунктів централізованим каналізуванням |
% |
18(Козелець) |
Збільшення до 40 |
7. Соціальна інфраструктура |
||||
7.1 |
Середня наповнюваність класів у комунальних школах |
учні |
15,5 |
Збільшення до 19 учнів |
7.2 |
Частка дітей, охоплених гуртками позашкільної освіти, що функціонують при освітніх закладах |
% |
44 |
Збільшення до 50 |
7.3 |
Охоплення населення закладами сімейної медицини |
% |
88,5 |
100% |
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ
Додаток 4 до рішення тридцять четвертої сесії
Козелецької селищної ради восьмого скликання
від 07 червня 2024 року №21-34/VIII
Прогнозовані наслідки розроблення комплексного плану просторового розвитку території Козелецької селищної територіальної громади
- Правові та управлінські наслідки.
- Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій.
- Узгодження містобудівних та землевпорядних завдань розвитку території громади.
- Резервування земельних ділянок приватної власності, що підлягають вилученню для суспільних потреб відповідно до закону для розміщення об’єктів соціальної сфери та інших об’єктів державних, регіональних інтересів та інтересів територіальної громади.
- Визначення цілісного функціонального зонування на всю територію громади.
- Визначення переліку земельних ділянок для передачі у комунальну власність.
- Визначення переліку земель (територій) для безоплатної передачі у приватну власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
- Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
- Визначення обмежень у використанні земель територіальної громади.
- Спрощення дозвільних процедур.
- Інформаційне забезпечення здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою.
- Забезпечення прозорості і відкритості управління просторовим розвитком громади, земельними та іншими природними ресурсами громади.
- Забезпечення та захист інтересів громадськості та бізнесу шляхом залучення до процесу формування завдання для розроблення комплексного плану.
- Економічні наслідки.
- Підвищення інвестиційної привабливості території громади.
- Визначення найбільш ефективного використання територій та ресурсів територіальної громади.
- Оцінка історико-архітектурної та природної спадщини, визначення заходів з їх охорони, як ресурсів подальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі на території громади.
- Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок:
- виявлення незареєстрованих земельних ділянок;
- виявлення земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням;
- визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них на земельних торгах;
- визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земель них ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів;
- збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проєктних рішень щодо зміни функціонального призначення територій, розвитку інженерної і транспортної інфраструктури.
- Створення умов для розвитку підприємницької діяльності.
- Соціальні наслідки
- Створення сприятливих умов життєдіяльності населення.
- Підвищення соціального забезпечення населення на основі визначення потреб в об’єктах соціальної інфраструктури та найбільш вдалих місць для їх розміщення.
- Сприяння створенню додаткових робочих місць.
- Визначення оптимальної просторової організації забезпечення житлової, громадської та виробничої забудови інженерною інфраструктурою.
- Сприяння розвитку транспортної мобільності населення.
- Визначення заходів із захисту населення у випадках виникнення надзвичайних ситуацій.
- Наслідки для довкілля та здоров’я населення.
- Формування системи озеленених територій з урахуванням ландшафтних умов території та потреб забезпечення населення.
- Визначення територій, перспективних для розвитку умов для короткочасного відпочинку населення, заліснення, встановлення природоохоронного режиму тощо.
- Встановлення природоохоронних обмежень у використанні земель, зокрема визначення перспективних для заповідання територій з метою недопущення знищення або руйнування в результаті господарської діяльності цінних природних територій, а також встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг уздовж річок, струмків і потічків та навколо водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності.
- Визначення заходів з охорони та раціонального використання земель.
- Визначення заходів із запобігання розвитку небезпечних природних процесів та захисту населення.
- Забезпечення санітарного благополуччя населення шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо об’єктів, що здійснюють негативний вплив на довкілля.
- Визначення заходів з управління поводженням з відходами з метою усунення негативного впливу на стан земельних ресурсів, поверхневих і підземних вод, а також раціонального використання ресурсів.
- Забезпечення водовідведення та очищення стічних вод у всіх населених пунктах та розміщених за їх межами об’єктів з метою усунення негативного впливу на стан поверхневих і підземних вод.
Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ