1. Головна
  2. Козелецька селищна рада
  3. Рішення сесії № 86-34/VIII від 07.06.2024


ПРИЙНЯТО

Україна

КОЗЕЛЕЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

(тридцять четверта сесія восьмого скликання)

07 червня 2024 року

сел. Козелець

№ 86-34/VIII

Про затвердження протоколу громадських
слухань щодо капітального ремонту ділянки

автомобільної дороги державного значення

M01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі,

км 61+150 – км 98+800

Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні», для врахування інтересів жителів громади та керуючись ст.ст. 13, 25, 26 Закону  України  «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада вирішила:

  1. Затвердити протокол громадських слухань щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, км 61+150 – км 98+800, що додається.
  2. Відділу проектування, містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради, відділу юридичного забезпечення та кадрової роботи селищної ради, загальному відділу селищної ради:

2.1. Надіслати копію цього рішення до компетентних органів, підприємств, установ, організацій та депутатам різних рівнів за переліком:

1) Служба відновлення та розвитку інфраструктури Чернігівській області;

2) Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України;

3) Державне підприємство «Група управління проектами відновлення»;

4) Представництво «Азвірт «ММС»;

5) Державна інспекція архітектури та містобудування України;

6) Департамент патрульної поліції;

7)Управління патрульної поліції в Чернігівській області ДПП;

8) Відділення поліції 1 (сел. Козелець) Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області;

9) ТОВ "Науково-виробнича фірма "Мостопроект";

10) Остерська міська рада;

11) Народний депутат України Борис Приходько;

12) Депутат Чернігівської обласної ради Кондратьєва Інна Миколаївна.

2.2. Підготувати та надіслати лист до Департаменту патрульної поліції про вжиття термінових заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху на транспортній розв’язці (автомобільна дорога М-01 та м.Остер) в частині забезпечення безпеки руху пішоходів, долучивши фотоматеріали.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, будівництва, земельних відносин та питань надзвичайних ситуацій.

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ

Додаток до рішення тридцять четвертої сесії

Козелецької селищної ради восьмого скликання

                                                        від 07 червня 2024 року №86-34/VIII

 

 

П Р О Т О К О Л

громадських слухань щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, км 61+150 – км 98+800

«12» квітня 2024 року

Місце проведенння: приміщення Козелецького будинку культури (сел.Козелець, вул.Соборності, б.29)  

Час проведення: 11:00

Присутні:

Учасники громадських слухань у кількості 137 осіб (список реєстрації – у Додатку 1 до цього протоколу).

З них наділені правом голосу 130 учасників.

 

Запрошені:

Список запрошених (Додаток 2)

 

Відсутні: представники ТОВ "Науково-виробнича фірма "Мостопроект", Департаменту патрульної поліції, ДП «Група управління проектами відновлення», Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, Державного підприємства «Національний інститут розвитку інфраструктури», Державної інспекції архітектури та містобудування України, Остерської міської ради, ТОВ «Баришівска зернова компанія», депутат Чернігівської обласної ради Інна Кондратьєва.

 

Порядок денний

  1. Обрання голови, секретаря та членів лічильної комісії.
  2. Затвердження порядку денного та регламенту слухань.
  3. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Єрків:

1) про влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Єрків;

2) про облаштування додаткового пішохідного переходу на місці нинішнього переходу с.Єрків;

3) про продовження під’їзної дороги від км 73+570 до км 73+690;

4) про облаштування у населених пунктах Єрків та Гарбузин на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015;

5) про облаштування підземного пішохідного переходу біля зупинок громадського транспорту в с.Єрків.

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Гарбузин:

1) про облаштування лівоповоротних розворотів в кінці населеного пункту Гарбузин з обох боків;

2) про облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в с.Гарбузин;

3) про облаштування велосипедної та пішохідної інфраструктури між населеними пунктами Сираї, Єкрів, Гарбузин, Козелець;

4) про влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Гарбузин;

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у сел.Козелець:

1) про облаштування лівоповоротного розвороту при виїзді з населеного пункту Козелець на км 78+000 (біля АЗС Marshal №516) у напрямку м.Київ;

2) про облаштування повноцінної транспортної розв’язки на м.Остер з облаштуванням засобів для пересування маломобільних груп населення (МГН);

3) про облаштування ліворозворотних з’їздів в районі розташування вул.Родини Богомольців (Даневича);

4) про облаштування наземного регульованого пішохідного переходу та зупинок громадського транспорту на з’їзді автомобільної дороги М01 у напрямку с.Лихолітки км 84+375.

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Лемеші:

1) про облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в населеному пункті Лемеші;

2)  про облаштування у с.Лемеші на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015.

  1. Про рух великогабаритного та великовагового транспорту через центральну частину сел.Козелець (влаштування розвороту біля АЗС Marshal №516).
  2. Про підготовку та подання документів до суду на скасування дозволу на будівництво щодо порушень державних будівельних норм.

СЛУХАЛИ: 1. Обрання голови, секретаря та членів лічильної комісії.

ВИСТУПИЛИ: Митюра В.І., який запропонував для обрання голови громадських слухань кандидатуру голови організаційного комітету з підготовки громадських слухань щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, км 61+150 – км 98+800 Циби Михайла Васильовича.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ:

Обрати головою слухань:

Прізвище, ім’я, по батькові

Адреса реєстрації та контакти

Цибу Михайла Васильовича

с. Єрків, ***

СЛУХАЛИ: Обрання секретаря.

ВИСТУПИЛИ: Митюра В.І., який запропонував для обрання секретаря громадських слухань кандидатуру Коваленко Ольги Григорівни

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ:

Обрати секретарем слухань:

Прізвище, ім’я, по батькові

Адреса реєстрації та контакти

Коваленко Ольгу Григорівну

с.Білейки, тел.***

СЛУХАЛИ: Обрання членів лічильної комісії.

ВИСТУПИЛИ: Митюра В.І., який запропонував для обрання членів лічильної комісії громадських слухань кандидатури Баран Ганну Миколаївну, Першуту Світлану Миколаївну, Дзюбу Людмилу Вікторівну.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ:

Обрати лічильну комісію у складі:

Прізвище, ім’я, по батькові

Адреса реєстрації та контакти

Баран Ганна Миколаївна

Першута Світлана Миколаївна

Дзюба Людмила Вікторівна

с.Єрків, ***

с.Гарбузин, ***

с.Кривицьке ***

СЛУХАЛИ: 1. Про затвердження порядку денного та регламенту слухань.

ВИСТУПИЛИ:

Митюра В.І. надав слово Цибі М.В.

Циба М.В., який повідомив про перелік питань порядку денного, що винесені на засідання громадських слухань та регламент громадських слухань.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: затвердити такий порядок денний громадських слухань:

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Єрків:

1) про влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Єрків;

2) про облаштування додаткового пішохідного переходу на місці нинішнього переходу с.Єрків;

3) про продовження під’їзної дороги від км 73+570 до км 73+690;

4) про облаштування у населених пунктах Єрків та Гарбузин на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015;

5) про облаштування підземного пішохідного переходу біля зупинок громадського транспорту в с.Єрків.

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Гарбузин:

1) про облаштування лівоповоротних розворотів в кінці населеного пункту Гарбузин з обох боків;

2) про облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в с.Гарбузин;

3) про облаштування велосипедної та пішохідної інфраструктури між населеними пунктами Сираї, Єкрів, Гарбузин, Козелець;

4) про влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Гарбузин;

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у сел.Козелець:

1) про облаштування лівоповоротного розвороту при виїзді з населеного пункту Козелець на км 78+000 (біля АЗС Marshal №516) у напрямку м.Київ;

2) про облаштування повноцінної транспортної розв’язки на м.Остер з облаштуванням засобів для пересування маломобільних груп населення (МГН);

3) про облаштування ліворозворотних з’їздів в районі розташування вул.Родини Богомольців (Даневича);

4) про облаштування наземного регульованого пішохідного переходу та зупинок громадського транспорту на з’їзді автомобільної дороги М01 у напрямку с.Лихолітки км 84+375.

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Лемеші:

1) про облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в населеному пункті Лемеші;

2)  про облаштування у с.Лемеші на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015.

  1. Про рух великогабаритного та великовагового транспорту через центральну частину сел.Козелець (влаштування розвороту біля АЗС Marshal №516).
  2. Про підготовку та подання документів до суду на скасування дозволу на будівництво щодо порушень державних будівельних норм.

              Затвердити такий регламент громадських слухань:

  • на вступне слово ініціатора громадських слухань – до 10 хвилин;
  • на доповідь – до 3 хвилин;
  • відповіді на запитання після доповіді– до 20 хвилин;
  • на виступи фахівців – до 3 хвилин;

- на виступи в обговоренні – до 1 хвилини.

- рішення ухвалюються більшістю голосів присутніх на громадських слуханнях;

- пропозиції та зауваження висловлюються в усній формі та надаються у письмовому вигляді секретарю.

 

Циба М.В.: Перш ніж перейти до розгляду питань порядку денного запрошую до слова уповноваженого ініціатора громадських слухань Віталія Івановича Митюру.

Митюра В.І.: Шановні присутні! Сьогодні ми зібралися щоб повторно порушити питання про капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги державного значення M01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, км 61+150 – км 98+800, зокрема тієї її частини, що проходить по населених пунктах Білейківського, Бобруйківського, Булахівського, Лихолітського, Лемешівського, Олексіївщинського старостатів, Козельцю та зачіпає інтереси не тільки жителів перерахованих громад, але і Остерської міської ради, зокрема Бірок, Самсонів, Дешок, Кренів, Романьок.

         Ми вважаємо, що попереднього разу при організації громадських слухань щодо порушеного питання не було повноцінно залучено громадськість та в доступній, зрозумілій формі для жителів громади роз’яснено містобудівну документацію, яка в процесі проведення ремонтних робіт зазнавала неодноразових змін, які ми наочно побачили вже після виконання будівельних робіт.

         Щоб об’єктивно розібратись у цій ситуації, отримати фахові висновки, роз’яснення ми запросили представників замовника будівництва, будівельну організацію, проєктні організації, правоохоронні органи, орган виконавчої влади, який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, науково-дослідну установу України з питань будівництва, ремонту та утримання об'єктів інфраструктури, депутатів різних рівнів, представників найбільших компаній агропромислового комплексу громади.

         Щиро дякуємо за підтримку нашої ініціативи та допомогу в організації цієї зустрічі Козелецькому селищному голові Валентину Петровичу Бригинцю, заступнику селищного голови з питань будівництва, ЖКГ та комунальної власності Володимиру Васильовичу Моцьору, депутатам селищної ради.

         Зауважую, що у зв’язку з дією воєнного стану в Україні для безпеки жителів громади повідомлення про громадські слухання у ЗМІ не публікувалось. Сповіщення громадян про проведення громадських слухань відбулось шляхом повідомлень старост сіл Олексіївщина, Закревське, Жеребецьке, Тополі, Гарбузин, Єрків, Білейківського, Лихолітського, Лемешівського, Бобруйківського, Булахівського старостинських округів та засобами телефонного зв’язку, застосунків-месенджерів.

         Шановні жителі, звертаю увагу, що для письмових запитань можна використовувати листки для подання пропозицій вони знаходяться у залі на столі та подавати їх секретарю Ользі Григорівні Коваленко.

         Нагадую, що в разі оголошення повітряної тривоги просимо пройти до найближчого укриття, що знаходиться у приміщенні «критого ринку». Надаю слово голові громадських слухань Михайлу Васильовичу Цибі.

СЛУХАЛИ:

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Єрків:

1) про влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Єрків;

ВИСТУПИЛИ:

Циба М.В., який повідомив, що на зазначеній ділянці дороги не облаштовано та не передбачено з’їздні шляхи поза межами населеного пункту с.Єрків, мешканцям не забезпечено повноцінний доступ до власних земельних ділянок які потребують технологічної обробки сільськогосподарською технікою,  та незабезпечено проїзди для руху сільгосптехніки аграрних підприємств, які будуть змушені рухатись по населеному пункту Єрків по вулицях села, які непередбачені для цього, руйнуючи дорожнє покриття, забруднюючи повітря пилом та брудом, що негативно вплине на здоров’я жителів села.

 

Циба М.В. запросив до слова заступника начальника з розвитку доріг СВРІ у Чернігівській області Боровика Володимира Васильовича.

Боровик В.В. повідомив, що проєктна організація розробила проєктну документацію, яка пройшла експертизу та була затверджена в установленому порядку. У подальшому її передано до державного підприємства «Укрдорінвест», яке безпосередньо займалося розробкою тендерної документації, організацією та проведенням тендеру, визначенням і підписанням контракту з переможцем підрядником – компанією «Азвірт». Поясню, що було зроблено. Оскільки у 2015 році були внесені значні зміни в будівельні норми, а проєкт розроблявся ще у 2012 році. В зв’язку з цим з метою приведення об’єкту будівництва до діючих будівельних нормативів, роботи з будівництва виконуються згідно з робочими кресленнями, які виконані згідно з тендерною документацією, яку надав замовник підрядній організації. Служба автомобільних доріг, після підписання контракту з ремонту цієї ділянки дороги, на час виконання робіт до їх завершення, передала підрядній організації на утримання зазначену ділянку дороги в тому числі і на експлуатаційне утримання в осінньо-зимовий період. Так як документи, на той час, ще обліковувались у Службі автомобільних доріг зараз Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області це той правонаступник, який буде приймати в подальшому в експлуатаційне утримання цю ділянку, нам будуть надані всі робочі креслення організаторами проєкту, вся виконавча документація з погодженими схемами організації дорожнього руху, наразі Служба відновлення і розвитку в Чернігівській області не є стороною контракту, тому порушені питання перебувають у сфері компетенції замовника і розпорядника коштів. Ми не підписуємо ані виконавчу документацію, ані акт прийнятих робіт.

Циба М.В зазначив, що чинним законодавством України передбачено, що будівництво за не чинними будівельними нормами заборонено. Робочі креслення не було відкориговано відповідно до чинного законодавства України.

Боровик В.В.: проєкт розроблений згідно з будівельними нормами, що діяли у 2012 році, затверджений, пройшов експертизу на цей час будівництво дороги здійснюється за робочою документацією, яка мала б відповідати чинним будівельним нормам. З внесеними змінами у 2019 році до даного проекту ми маємо приймати і робочу документацію, і виконавчу документацію, і всю ділянку на якій будуть завершені роботи з капітального ремонту згідно з чинним законодавством, те, що має відповідати будівельним нормам 2015 року якщо тим часом вийдуть ще якісь зміни. Якщо будуть вноситись доповнення або зміни, то на час приймання в експлуатацію земельна ділянка має відповідати чинному законодавству, безпосередньо, будівельним нормам України.

Циба М.В.: чинним законодавством передбачено, що для пересування пішоходів потрібно облаштовувати пішохідні переходи, а в зоні примикання автомобільної дороги до з’їздів  – відповідні повороти (облаштовується транспортна розв’язка в одному рівні). Відповідно до вимог ДБН повинні узгоджуватись з жителями населених пунктів місця розташування таких пішохідних переходів та поворотів. Зміни до робочих креслень в частині розміщення пішохідних переходів та примикань були внесені після 2012 року без громадських слухань, за власною ініціативою замовника будівництва та будівельної організації.

Боровик В.В.: відповідно до чинного законодавства там де надаються містобудівні умови там громадські слухання не обов’язкові і можуть не проводитись, проте для того, щоб не було соціальної напруги ці громадські слухання проводились у 2012 році та після, неодноразово обговорювались.

Циба М.В.: Наголошую, що за вимогами ДБН В.2.3-4:2015 чітко визначено, що якщо автомобільна дорога проходить через населені пункти пішохідні переходи облаштовуються за умови проведення громадських слухань!!!

2) про облаштування додаткового пішохідного переходу на місці нинішнього переходу с.Єрків;

Циба М.В.: жителі с.Єрків неодноразово звертались щоб у с.Єрків було облаштовано два пішохідних переходи. На цей час тимчасово облаштували один тимчасовий не регульований пішохідний перехід. Проте жителі с.Єрків неодноразово зверталися зі скаргами та зверненнями щодо влаштування підземного пішохідного переходу у зв’язку з підвищеною аварійною небезпекою через те, що водії, порушуючи правила дорожнього руху, не пропускають пішоходів. Були випадки ДТП зі смертельними наслідками. У зв’язку цим та з невеликою інтенсивністю руху пішоходів жителі виступали з ініціативою облаштувати другий регульований пішохідний перехід на місці раніше існуючого, який на даний час ліквідували та встановили бетонне огородження.

3) про продовження під’їзної дороги від км 73+570 до км 73+690;

Циба М.В.: мова йде про ділянку дороги, що знаходиться в напрямку м.Київ, перед АЗС при виїзді з населеного пункту. Біля зазначеної дороги розміщуються земельні ділянки жителів села. У проектних  рішеннях капітального ремонту зазначеної ділянки передбачено закриття вулиці та влаштування майданчика для розвороту транспортних засобів, що призведе до повного обмеження доступу до земельних ділянок жителів села.

4) про облаштування у населених пунктах Єрків та Гарбузин на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015;

Циба М.В.: Відповідно до вимог ДБН кожні 150 м повинні облаштовуватись роз’їзні кишені, які на даний час взагалі непередбачені проєктною документацією. Дане питання стоїть дуже гостро в зв’язку з тим що мешканці не будуть мати можливості розминутись двома транспортними засобами, крім того дані під’їзні шляхи ще і суміщені з пішохідним рухом в зв’язку з відсутністю тротуарів.

У зв’язку з тим, що ширина під’їзних шляхів, які суміщені з пішохідною зоною становить 3,5 м – це обмежить доступ сільськогосподарської техніки, що здійснює обробку городів жителів села і призведе до неможливості жителів забезпечувати себе мінімальними потребами для життя.

Технологічно можливо облаштувати роз’їзні кишені шляхом облаштування підпірної стінки замість укосу вздовж автомобільної дороги.

5) про облаштування підземного пішохідного переходу біля зупинок громадського транспорту в с.Єрків.

Циба М.В. продемонструвавши відповідне фото на слайді, зазначив, що цей пішохідний перехід розміщується в центрі населеного пункту біля зупинки громадського транспорту. Попереднім проєктним рішенням було передбачено облаштування надземного пішохідного переходу з зупинкою громадського транспорту, які з невідомих причин було запроєктовано за межами населеного пункту, що суперечить усім Державним будівельним нормам. Цей документ, підписаний Стельмахом, не може вважатися протоколом громадських слухань, оскільки має вигляд картинки, роздрукованої з ґуґл-карт на якій міститься, скоріше за все наміри на певні місця облаштування пішохідного переходу. У 2021 році проводилась виїзна нарада із залученням Департаменту патрульної поліції. У протоколі цієї наради зазначалось, що патрульна поліція, з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільній дорозі 1б категорії, виступає проти розміщення надземних пішохідних переходів та наполягає на облаштуванні підземних або надземних пішохідних переходів. У протоколі наради було затверджено й місце облаштування підземних пішохідних переходів у населених пунктах Єрків та Гарбузин.

Жителька с.Єрків: все життя було два переходи, тепер залишився один, у зв’язку з цим жителям села щоб перейти через дорогу потрібно йди з одного кінця села в інший. Ця відстань становить більше 2 км.

Моцун Олександр Іванович – голова ВГО «Всеукраїнська спілка сертифікованих інженерів-землевпорядників»: як в проєкті, який пройшов експертизу, враховані принципи районного планування в частині сполучення населених пунктів колишнього Козелецького району? Адже для того щоб доїхати з центра Козельця, наприклад, в с.Кривицьке треба за одну поїздку проїхати 10 км. Як це узгоджено в проєкті, що проходив експертизу і взагалі не проходив громадські слухання?

Дубик Андрій Миколайович – ФОП (с.Лихолітки): коли ви зробили зміни до проєкту у 2015 році треба ж було і громадські слухання провести.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: скерувати до компетентних органів, підприємств, установ, організацій вимоги про:

1) влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Єрків;

2) облаштування додаткового пішохідного переходу на місці пішохідного переходу який був раніше і наданий час відсутній в с.Єрків;

3) продовження під’їзної дороги від км 73+570 до км 73+690;

4) облаштування у населених пунктах Єрків та Гарбузин на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015;

5) облаштування підземного пішохідного переходу біля зупинок громадського транспорту в с.Єрків.

СЛУХАЛИ:

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Гарбузин:

1) про облаштування лівоповоротних розворотів в кінці населеного пункту Гарбузин з обох боків;

2) про облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в с.Гарбузин;

3) про облаштування велосипедної та пішохідної інфраструктури між населеними пунктами Сираї, Єкрів, Гарбузин, Козелець;

4) про влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Гарбузин;

ВИСТУПИЛИ:

Циба М.В.: на цей час у с.Гарбузин облаштовано лівоповоротний розворот тільки зі сторони м.Чернігів, а зі сторони м.Київ жителям громади необхідно рухатися до транспортної розв’язки, яка сполучає м.Остер щоб розвернутися на транспортному засобі та доїхати до свого городу.

Жителі цих населених пунктів здебільшого користуються велосипедним транспортом і на цей час не передбачено взагалі будь-які сполучення, тобто громадяни, які рухаються на велосипеді змушені рухатись по проїжджій частині дороги, що знаходиться за межами населеного пункту на якій дозволена швидкість руху для транспортних засобів становить більше 110 км/год. Також  жителям громади та сільгоспідприємствам обмежено доступ до земельних ділянок. Вони будуть змушені рухатись по під’їзних шляхах, ширина яких 3,5 м, що унеможливлює рух великогабаритної сільгосптехніки.

Першута Світлана Миколаївна: якщо їхати з с.Гарбузин до Козельця повороту немає, тобто якщо мені треба їхати в Козелець, я живу на лівій стороні дороги, мені треба проїхати до Сираїв, розвернутися і поїхати в Козелець дана відстань становить більше 10 км, що створює додаткові затрати на пересування для мешканців. Якщо виорати город коштує 60 грн, то з врахуванням такого руху потрібно буде заплатити 100 грн, але ж ніхто не захоче приїхати з копалкою чи сажалкою, бо такій техніці з великими габаритами потрібно буде переїхати дорогу. Розворот на дорозі – повинен бути в кожному селі. У селі до цього було три переходи, зараз залишили один вкінці села.

Бердник Ніна Михайлівна зазначила, що при ремонті дороги в населеному пункті порушуються правила благоустрою, адже по тротуару ходити неможливо всюди глина, пісок і бруд, відсутні східці щоб підійти до пішохідного переходу, високий бордюр, люди вимушені йти по дорозі.

Циба М.В.:  місцеві проїзди в селах Гарбузин, Єрків запроєктовано шириною 3,5 м, але на протяжності більше 1 км взагалі відсутні роз’їзні кишені. Хоча ці ділянки необмежені приватною забудовою. У кадастровій карті в с.Єрків позначено роз’їзді кишені, а в проєктному рішенні вони не передбачені. На цей час роз’їзні  кишені не передбачено ні в Єркові, ні в Гарбузині. На попередньому зібранні жителі громади порушували це питання, проте до нині їх прохання не було враховано.

Боровик В.В.: показує документи та пояснює за протоколом 2013 року було зазначено, що земля перебувала в оренді Олексіївщинської сільської ради, тому потрібно було відповідне рішення розірвати договір та додатково виділити 0,02 га, немає про що говорити. Знову відповідь відмовити Службі автомобільних доріг (Гарбузин), знову у 2014 році нам надали дозвіл на розроблення землевпорядної документації, але розробити технічну документацію та подати на розгляд чергової сесії не змогли в зв’язку з тим що ділянка перебуває в оренді, розірвати договір оренди має право тільки ОМС не ми і орендар просто ігнорує і нікуди не звертається. Ми доходимо вже до 2015 року. Коштів на компенсацію за ці земельні ділянки вже не можна передбачити. Домовились про співфінансування, співпрацюючи з сільською радою.

Циба М.В.: Наголошено, на виїзній нараді у 2021 році сільська рада незаперечувала виділити землі для влаштування підземних пішохідних переходів, виконавець робіт, замовник та Служба автомобільних доріг були присутні і повідомили, що ми будемо надсилати листи до ОВВ. ОВВ запевнили, що вони виділять земельні ділянки щоб облаштувати пішохідні переходи для жителів громади, але ніхто не звернувся після 2021 року. 

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: скерувати до компетентних органів, підприємств, установ, організацій вимоги

1) про облаштування лівоповоротних розворотів в кінці населеного пункту Гарбузин з обох боків;

2) облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в с.Гарбузин; облаштування велосипедної та пішохідної інфраструктури між населеними пунктами Сираї, Єкрів, Гарбузин, Козелець;

3) влаштування з’їздів та виїздів на початку та кінці населеного пункту Гарбузин;

4) облаштування у населених пунктах Єрків та Гарбузин на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 та додаткового наземного регульованого пішохідного переходу на відстані від нинішнього відповідно до вимог ДБН.

СЛУХАЛИ:

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у сел.Козелець:

1) про облаштування лівоповоротного розвороту при виїзді з населеного пункту Козелець на км 78+000 (біля АЗС Marshal №516) у напрямку м.Київ;

ВИСТУПИЛИ:

Циба М.В.: місцеві жителі знають, що в напрямку м.Київ при ви’їзді в сел.Козелець завжди знаходився лівий поворот. Усі транспортні засоби що рухались з м.Бобровиця здійснювали лівий поворот біля АЗС Marshal №516, а на цей час вони повинні рухатись через житлову забудову, тобто це знову ж таки впливає на екологічний стан довкілля. Пил, викиди вихлопних газів з автомобілів шкодять здоров’ю жителів, які проживають поблизу. Великоваговий транспорт, рухаючись по дорозі, руйнує дорожнє покриття вулиць;

         2) про облаштування повноцінної транспортної розв’язки на м.Остер з облаштуванням засобів для пересування маломобільних груп населення (МГН);

Циба М.В., який продемонстрував фото з транспортною розв’язкою в напрямку м.Остер, де влаштовано підйом (східці) до зупинки громадського транспорту, розташованої в напрямку м.Київ, порушивши питання про організацію технагляду з будівництва, охорони праці, забезпечення безпеки дорожнього руху, адже на східцях відсутні тимчасові перила?

 

Циба М.В. надав слово заступнику інженера з технагляду «Донг Сонг» Плотнікову Сергію Анатолійовичу.

Плотніков С.А. пояснив, що на зазначеній 73 розв’язці підрядник ще не завершив роботи. У подальшому в сторону моста буде влаштовано пандус з асфальто-бетонною основою з врахуванням потреб людей з обмеженими можливостями.

Циба М.В.: щоб піднятись на міст людям потрібно долати висоту 6 м, а далі, піднявшись на міст, яким чином вони можуть потрапити на пішохідний перехід?

Плотніков С.А.: пішохідну зону буде облаштовано внизу. Роботи ще не завершені.

Циба М.В.: відповідно до вимог ДБН та ДСТУ під час проведення робіт має бути розроблений план організації будівництва, який повинен передбачати організацію дорожнього руху з облаштуванням тимчасових містків та тимчасового огородження, яке на цей час відсутнє. Нині громадяни, рухаючись до пішохідного переходу, за будь-яких погодніх умов, повинні йти по шестиметровому ґрунтовому схилу.

Циба М.В.: на фото видно, що пішохідний перехід прямує в поле, люди мають перестрибувати через водостік. На наступному фото видно, що пішохід на милицях йде по проїзній частині дороги, тому що в нього немає можливості йти по необлаштованому тротуару, наражаючи себе на небезпеку, створюючи аварійні ситуації він змушений йти по проїзній частині дороги. У зв’язку з відсутністю тротуарів так рухаються всі громадяни на цій транспортній розв’язці. Крім цього взагалі не забезпечено інклюзивність пішохідного переходу, а саме борти висотою 15 см, хоча за ДБН вони мають бути висотою до 2 см.

Оксана Саченко: мені як пішоходу потрібно спуститися вниз щоб добратися до зупинки громадського транспорту, а взимку коли на сходах лід це зробити вкрай важко. Мені довелось допомагати спуститись жінці, яка несла в руках дві сумки.

Свірська Ольга: Скажіть, будь ласка, ви сказали, що біля сходів буде пандус поясніть, як ним користуватися? На таку висоту і мені тяжко піднятись.

Плотніков С.А.: східці лишаються, а пандус буде трохи далі там де дуже полого і не так високо. Близько зробити біля дороги не можливо, адже там дійсно крутий схил.

Циба М.В.: з іншої сторони аналогічна ситуація на цій транспортній розв’язці в нас взагалі відсутнє огородження. Люди, які йдуть з моста на східці можуть просто скотитися вниз, тому що їм не забезпечено безпеку дорожнього руху. Щодо транспортної розв’язки і забезпечення безпеки руху пішоходів хотілось би почути думку патрульної поліції, яка відповідно до закону України «Про дорожній рух» контролює місця виконання дорожніх робіт в межах червоних ліній вулиць та доріг.

 Циба М.В. надав слово старшому інспектору з особливих доручень відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції в Чернігівській області майору поліції Ігорю Анатолійовичу Йовенку.

Йовенко І.А.: тимчасові схеми на період проведення робіт з підрядною організацією погоджено. Вони повинні виконувати роботи відповідно до цих тимчасових схем, зокрема, огороджувати місця проведення робіт. Проєкт на будівництво не погоджений оскільки це компетенція Департаменту патрульної поліції, а не патрульної поліції в Чернігівській області. Цей проєкт затверджує Департамент, він ще не погоджений. На сьогодні в нього можна внести зміни і доповнення, зокрема з питань, що сьогодні порушуються і щодо з урахуванням потреб маломобільних груп населення – це все можна зробити. Адже за вимогами чинного законодавства з забезпечення безпеки дорожнього руху це повинно бути.

Житель громади: Чи складено хоч один протокол на виконавців робіт?

Йовенко І.А.: так були складені постанови за ч.1 та ч3 КУпАП – неналежне експлуатаційне утримання і неналежне облаштування місць проведення дорожніх робіт. Посадові особи притягувались до відповідальності.

Циба М.В.: звернувся до поліції щоб за цими фактами вони здійснили контроль на транспортній розв’язці для забезпечення безпеки руху пішоходів і видали приписи щодо забезпечення огородження проходу для пішоходів щоб люди мали можливість здійснювати рух.

3) про облаштування ліворозворотних з’їздів в районі розташування вул.Родини Богомольців (Даневича);

Циба М.В.: На фото ділянки дороги вул.Родини Богомольців (Даневича) видно земельну ділянку, виділену для влаштування лівого повороту. На цей час він не облаштовується і в проєктних рішеннях відсутній. Лівий поворот був передбачений першопочатковим проєктом, проте зараз підрядна організація у робочих кресленнях цей розворот повністю закрила, і зверху, і знизу. Це питання ускладнюється тим, що автомобільна дорога М01 на цій ділянці повністю розділяє вулицю населеного пункту навпіл і щоб добратися екстренним службам таким як ДСНС, швидкій та іншим їм необхідно здійснити рух до найближчої розв’язки – біля мосту в напрямку м.Остер щоб розвернутись і заїхати, а це додатковий час. Нині у зв’язку з військовою агресією прильотами ракет кожна хвилина може коштувати життя людей. Тобто доцільно облаштувати ліві розвороти.

Моцун О.І.: це ще й додаткові витрати коштів, як громадян так і держави, тому що необхідно доїхати і поліції, якщо екстренний виклик і поліції охорони, швидкій допомозі, ДСНС пожежі часто відбуваються в екосистемах, службі обслуговування річки Остер, яка на тракторі об’їжджає круг 5 км щоб попасти на свій об’єкт – шлюз, який у воєнний час стратегічно важливий. Тому бажано влаштувати не тільки лівий розворот, а й правий щоб рух можна було здійснювати в обидві сторони,  облаштувати регульований пішохідний перехід з світлофором на вимогу та встановленою камерою, яка реагує на швидкість руху транспортних засобів, адже маломобільні групи населення не взмозі будуть піднятися на висоту надземного пішохідного переходу.

 

Циба М.В. надав слово представнику підрядної організації - керівнику компанії «Азвірт» Ельнуру Рзаєву.

Рзаєв Е.: ми виконуємо умови контракту, згідно з відповідною документацією. Ці ліві повороти були зазначені на проєктній стадії розробки документів, проте в тендерній документації вони були відсутні. Тендерні креслення, які передали нам відповідно до контракта були виконані на основі проєктного рішення. Тендер було виконано на основі проєкта в якому ліві розвороти були відсутні. Тобто тендерна документація не відповідала проектним рішенням.

Митюра В.І.: У протоколі 2012 року було зазначено про облаштування розворотів. Хто їх змінив і з якої причини їх було усунено? З ким погоджували цей проєкт? На цій ділянці дороги від автосервісу до ліворозворотного з’їзду необхідно встановити дорожні знаки 5.49 «Початок населеного пункту», 5.50 «кінець населеного пункту», а перед вул.Родини Богомольців знаки 1.39 "Інша небезпека (аварійно-небезпечна ділянка)", 1.34 «Виїзд велосипедистів» щоб водії зменшили швидкість руху.

Рзаєв Е.: у нас контракт з 2018 року. Тендер зроблений на основі проєкта в якому лівоповоротні розвороти були відсутні. Це вже не наша компетенція. Щодо надземного пішохідного переходу там буде облаштовано ліфти (не грузові) та підйомники. Обслуговуванням ліфтів наша компанія не займається. Ми підрядна організація якщо замовник внесе зміни ми їх виконаємо.

4) про облаштування наземного регульованого пішохідного переходу та зупинок громадського транспорту на з’їзді автомобільної дороги М01 у напрямку с.Лихолітки км 84+375

Циба М.В.: На цій ділянці дороги відсутній пішохідний перехід та зупинки громадського транспорту. Люди, які проживають в с.Лихолітки взагалі не мають можливості виїхати на Київ, а ті хто приїжджають з Чернігова в Лихолітки взагалі не мають ніякого доступу до населеного пункту. Необхідно в проєктній документації облаштувати зупинки громадського транспорту з перехідно-швидкісними смугами та регульованим наземним пішохідним переходом для доступу жителів населеного пункту.

Жителька с.Лихолітки: в’їзд в Козелець зі сторони Чернігова чия це дорога, і хто її повинен зробити?

Рзаєв Е.: там будуть виконані з’їзди протяжністю 200 м. Зазначену ділянку не було внесено в документацію для відповідного облаштування, але зважаючи на високу аварійність в цьому місці було передбачено виконання дорожньої розв’язки, проте через війну, це було відмінено. Ми там зробили тільки асфальт, тобто поверхневий ремонт, а цю частину – з’їзд і метр дороги ми не встигли зробити. Через два тижні плануємо відновити ремонтні роботи і там буде нормальна дорога. Ми виконаємо ремонт цієї дороги від з’їзду протяжністю 200 метрів. Щодо цієї ситуації ми отримали лист від компанії, яка перевіряє виконану роботу (здійснює технагляд), тому за встановленням сприятливих погодніх умов, які дозволять нам працювати ми виконаємо ремонтні роботи.

Саченко О.: ось ця дорога це головний в’їзд в село Лихолітки і раніше всі машини при аваріях чи інших ситуаціях їхали по нашому селу, зараз вони цього зробити не можуть. По цій дорозі ходить більша половина жителів села. Вони змушені перелазити через відбійники. Спуск такий, що машини дном чіпляють.

Моцьор В.В.: підземний перехід там зробити неможливо, тому що там проходить магістральний газопровід. З народним депутатом України Борисом Приходьком ми їздили до служби яка відповідає за утримання газопроводів,  щоб  отримати дозвіл на влаштування підземного пішохідного переходу. Служба дозволила тільки на 100 м від газопроводу. Єдине можливе рішення - це встановлення світлофора. З’їзди на цій ділянці теж виконають.

Циба М.В.: підрядна організація зобов’язується за сприятливих погодніх умов підсипати та облаштувати там повноцінний з’їзд.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: скерувати до компетентних органів, підприємств, установ, організацій вимоги щодо

1) облаштування лівоповоротного розвороту при виїзді з населеного пункту Козелець на км 78+000 (біля АЗС Marshal №516) у напрямку м.Київ;

2) облаштування повноцінної транспортної розв’язки на м.Остер з облаштуванням засобів для пересування маломобільних груп населення (МГН);

3) облаштування лівоповоротних розворотів в районі розташування вул.Родини Богомольців (Даневича);

4) облаштування наземного регульованого пішохідного переходу та зупинок громадського транспорту на з’їзді автомобільної дороги М01 у напрямку с.Лихолітки км 84+375.

Підготувати та направити звернення до Департаменту патрульної поліції, щодо вжиття термінових заходів з забезпечення безпеки дорожнього руху на транспортній розв’язці (автомобільна дорога М-01 та с.Остер) в частині забезпечення безпеки руху пішоходів. До звернення долучити фотоматеріал.

СЛУХАЛИ:

  1. Про ситуацію щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 у с.Лемеші:

1) про облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в населеному пункті Лемеші;

ВИСТУПИЛИ:

Циба М.В.: під’їздні шляхи не облаштовані роз’їзними кишенями хоча геометричні параметри ділянки дозволяють їх облаштувати. Для забезпечення безпеки дорожнього руху жителі просять облаштувати підземний пішохідний перехід або скотопрогон в Лемешах.

Моцун О.І.: щодо пішохідного переходу в с.Лемеші де і в яких межах?

Циба М.В.: під час виїзної наради у 2021 році визначалися місця розміщення підземних і наземних пішохідних переходів.

Плотніков С.А.: під час обговорення з жителями громади вони відмовилися від скотопрогону.

Моцьор В.В.: це староста тоді сказала, що в нас уже немає корів і тому скотопрогін не потрібен, а підземний перехід залишити. Ви зараз плануєте надземний. Запевняю, що не буде ніхто ходити по надземному пішохідному переході, в зв’язку з тим що в населеному пункті більшість мешканців це маломобільні групи населення.

Боровик В.В.: ми говоримо, що і на надземний не дають дозвіл, землі немає. У нас була нарада в Лемешах приїжджала власниця земельної ділянки, яка знаходиться біля магазину вона відмовилась віддавати земельну ділянку для зазначеного облаштування переходу.

Харченко Надія Семенівна – староста Лемешівського старостинського округу: з іншої сторони при в’їзді з Козельця там є земля, що знаходиться у комунальної власності селищної ради.

2)  про облаштування у с.Лемеші на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015.

Циба М.В.: знову повертаємось до питання облаштування роз’їзних кишень на підїзних шляхах які суміщені з вулицями села. Відповідно до вимог ДБН кожні 150 м повинні облаштовуватись роз’їзні кишені, які на даний час взагалі непередбачені проєктною документацією. Дане питання стоїть дуже гостро в зв’язку з тим що мешканці не будуть мати можливості розминутись двома транспортними засобами, крім того дані під’їзні шляхи ще і суміщені з пішохідним рухом в зв’язку з відсутністю тротуарів.

3) влаштування на несанкціонованих заїздах до магазину та СТО, встановлення шумового бар’єру

Дубик Андрій Миколайович – ФОП: прошу внести до протоколу громадських слухань облаштування повноцінного заїзду та виїзду до/з об’єктів дорожнього сервісу СТО, грузового шиномонтажу, магазину що знаходиться при дорозі М01 по вул.Магістральна, б.12, с.Лемеші та магазин по вул.Магістральна, б.37, с.Лемеші (власник Новицький Ігор Миколайович), кафе по вул.Магістральна, б.4, с.Лемеші (власник Шкурко Марина Геннадіївна). Ми, підприємці, просимо щоб не встановлювали шумоізоляційні щити, бо вони повністю закриють доступ до об’єктів малого бізнесу в селі. Щодо влаштування пішохідного переходу, то дійсно він вкрай для жителів необхідний.

Боровик В.В.: ви зараз вносите питання щодо облаштування дорожнього сервісу, але це ваша приватна ділянка ви є підприємцем. Ви можете брати участь в облаштуванні заїзду та виїзду за співфінансуванням чи держави, чи Європейського банку, проте Європейський банк не буде витрачати кошти на облаштування приватної земельної ділянки об’єкту дорожнього сервісу або магазину.

Циба М.В.: у Законі України «Про дорожній рух» передбачено, що облаштування під’їзних шляхів до об’єктів дорожнього сервісу фінансується за рахунок власника об’єкту дорожнього сервісу, тобто якщо ви хочете облаштувати під’їзні шляхи до свого об’єкту дорожнього сервісу «шиномонтажу», то вам необхідно буде розробити проєктну документацію якою передбачити перехідно-швидкісні смуги руху відповідно до вимог ДБН, узгодити даний проєкт  з органами Національної поліції та власниками автомобільної дороги, а потім за власні кошти або співфінансування влаштувати під’їздні шляхи. Щодо шумового бар’єру, то відповідно до вимог законодавства у сфері охорони довкілля, якщо є забудова, шумовий бар’єр встановлюється без розривів, якщо забудови немає, то розриви допускається. У селах Лемеші, Сираї, Єрків у 2,5 разів перевищено норму шумового забруднення.

Йовенко І.А.: хто надав дозвіл на облаштування цих з’їздів. З патрульною поліцією це питання не узгоджено. Тобто з’їзд до вашого об’єкту дорожнього сервісу не законний. Цей з’їзд ви зробили самовільно його не можуть внести в проєкт, бо його не існує.

Рзаєв Е.: ця ділянка має бути закрита металевим огородженням згідно з вимогами, адже там проходить система електроосвітлення.

Циба М.В.: за нормативами передбачено, що якщо стоять електроопори на автомобільній дорозі вони повинні буди захищені від інших учасників дорожнього руху транспортною огорожею першої групи, металевим відбійником.

Шкурко Марина Геннадіївна - ФОП: маю власний магазин в с.Лемеші. у цьому році планую відкрити заклад громадського харчування на другому поверсі приміщення магазину, що відповідно збільшить кількість робочих місць. Основними покупцями товарів у нашому магазині є люди, які проїжджають трасою Київ-Чернігів та місцеві жителі. За 2023 рік нами було сплачено податків до селищного бюджету на суму більше 100 тис.грн. У зв’язку з проведенням капітального ремонту на дорозі М01 планується встановлення шумозахисних екранів, які будуть перешкоджати під’їзду транспортних засобів та вивантаженню товарів біля моєї торгової точки, що приведе до відсутності покупців і зменшення попиту на товари в магазині і відповідно зменшення суми податків до місцевого бюджету, а тому прошу внести зміни в проєкт капітального ремонту в частині встановлення шумозахисних екранів біля мого магазину. Громадяни, які проживають поряд з приміщенням магазину теж підтримують моє прохання не встановлювати шумозахисні екрани. Погодження надаю з підписами. 

Циба М.В.: навіть якщо не буде шумового бар’єру все одно буде встановлено огорожу першої групи висотою 80 см. Автомобілі, які будуть зупинятись на проїзній частині автомобільної дороги, пішоходи все одно будуть змушені стрибати через цей відбійник. Крім того в Лемешах передбачено під’їзну дорогу яка забезпечить доступ мешканцям до власних будівель та до вашого магазину. А зупинка транспортних засобів на узбіччі автомобільної дороги 1б категорії з метою відвідування магазину суперечить вимогам в сфері безпеки дорожнього руху, якщо необхідно забезпечити доступ клієнтів до магазину потрібно розробити проєктну документацію для облаштування зупинко та стоянок транспортних засобів відповідно до вимог в сфері безпеки дорожнього руху.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: скерувати до компетентних органів, підприємств, установ, організацій вимоги щодо

1) облаштування підземного пішохідного переходу або скотопрогону в населеному пункті Лемеші;

2) облаштування у с.Лемеші на під’їзних шляхах роз’їзних кишень відповідно до ДБН В.2.3-4:2015.

СЛУХАЛИ:

  1. Про рух великогабаритного та великовагового транспорту через центральну частину сел.Козелець (влаштування розвороту біля АЗС Marshal №516).

ВИСТУПИЛИ:

Циба М.В.: у нас на території громади є територіальні автомобільні дороги на Бобровицю на Лемеші та Остер. У зв’язку з відсутністю лівоповоротних розворотів збільшиться інтенсивність руху транспорту через центральну частину сел.Козелець, що спричинить негативні наслідки – руйнування асфальтобетонного покриття вулиць, погіршення екологічного стану. Тому необхідно облаштувати лівоповоротні розвороти та передбачити проєктом організації дорожнього руху автомобільної дороги М01 дорожні знаки 5.62 «Схема руху» та облаштування заборонних знаків для великовантажних транспортних засобів 3.3 «Рух вантажних автомобілів заборонено» через центральну частину Козельця. Тобто необхідно влаштувати лівоповоротний розворот біля АЗС Marshal №516 в напрямку міста Києва та забезпечити встановлення відповідних дорожніх знаків «Схема руху» на автомобільній дорозі М01 та забезпечити встановлення дорожніх знаків 3:3 на в’їздах в центральну частину сел.Козелець. Включивши зазначені дорожні в проєкт організації дорожнього руху зазначеної автомобільної дороги.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: скерувати до компетентних органів, підприємств, установ, організацій вимоги

щодо заборони руху вантажних транспортних засобів з облаштуванням дорожніх знаків 5.62 «Схема руху» та дорожніх знаків 3:3 «Рух вантажних автомобілів заборонено» на в’їзді в центральну частину сел.Козелець.

СЛУХАЛИ:

  1. Про підготовку та подання документів до суду на скасування дозволу на будівництво щодо порушень державних будівельних норм.

ВИСТУПИЛИ:

Циба М.В.: протягом трьох років будівництва дороги М01 жителі звертались до всіх можливих інстанцій, але безрезультатно. Зокрема, жителі с.Єрків звертались до Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ), яка надала відповідь, посилаючись на постанову КМУ, що у воєнний час заборонені перевірки. Питання ремонту цієї дороги резонансне для всіх жителів і потребує врахування їх інтересів безпосередньо, тому зумовлює звернення про скасування дозволу до внесення змін і коригувань до проєктної документації в судовому порядку.

 

Циба М.В. надав слово народному депутату України Борису Приходьку.

Приходько Б.В., який подякував учасникам громадських слухань за участь та зазначив, що питання дуже вагомі і потребують виважених дій та передбачення їх наслідків. Запропонував ухвалити концептуальне рішення, що відповідатиме нинішнім умовам, чинним ДБН та іншим нормам, з урахуванням рекомендацій, висловлених на громадських слуханнях, звернень селищної ради щодо кожного села. Висловив занепокоєння щодо не врахування належних розміщень пішохідних переходів, адже вони є безпечними місцями для пішоходів. З кожного краю у кожному селі мають бути пішохідні переходи і в місцях найбільшого перебування людей. Наприклад, у центрі біля магазину. Слушним запитанням є ситуація щодо сіл Єрків, Гарбузин, АЗС «Маршал №316», потрібно влаштувати світлофор, до нині там був розміщений розворот для того щоб можна було безпечно заїжджати і з Бобровиці в напрямку міста Києва. Щодо повороту на с.Кривицьке є надземний пішохідний перехід, але їм не зможуть скористуватися літні люди, а ліфти має хтось обслуговувати. Бажано встановити світлофор чи влаштувати лівий розворот.

        Він висловив підтримку та запевнив, що за зверненнями жителів громади буде звертатися до відповідних служб та до замовника будівництва, у тому числі з питання щодо з’їздів у с.Єрків для їх належного облаштування та влаштування з’їздів протяжністю 50м.

        Потрібний світлофор і в Лихолітках, адже всі жителі найближчого сусіднього села ходять полем до цієї дорогу, тому пішохідний перехід має бути щоб люди могли виїхати на Чернігів і на Київ. Попри те, що в тому місці розміщено газову трубу, потрібно знайти альтернативу та облаштувати регульований пішохідний перехід. У Лемешах є один пішохідний перехід біля магазину на початку села, якщо їхати з Козельця, доцільно влаштувати ще один.

        Щодо ситуації з облаштуванням з’їздів до СТО та магазину запропонував жителям громади ініціювати громадські слухання, щоб вирішити питання зі збереження малого бізнесу у сільській місцевості.

Баран Ганна Миколаївна: щодо шумоізоляційних щитів у нас було два слухання в селі, останнє 23 лютого 2022 року, всі у Єркові проти їх встановлення. Проте їх все одно будуть ставити.

Плотніков С.А.: с.Сираї теж саме провели громадське слухання, звернулися до замовника і він дозволив їх не робити. У цьому селі їх не буде. Від Єркова та Гарбузина звернень не надходило. Замовник ніяких документів ні від жителів, ні від органу місцевого самоврядування не отримував.

Моцьор В.В.: збирайте громадські слухання будемо скеровувати лист до замовника.

Приходько Б.В.: пишіть мені листа, якщо ви голосуєте проти шумоізоляційних споруд, то ви чітко маєте розуміти, що ніхто і ніколи вам їх більше не поставить. Ви чітко повинні усвідомлювати що ввесь пил, бруд буде негативно впливати на вас.

Велігорська Люба: а чому на Білейківському повороті коли виходиш з повороту треба пройти до сервісу, а потім розвернуться і піднятись на пішохідних перехід а пішохідний перехід не встановлений зі сторони Білейок, він встановлений зі сторони сервісу, так само і на Новиківському повороті. Щоб провести дитину на Чернігів, треба об’їхати машиною 10 км, доїхати до Козельця і розвернутися під Лемешами щоб повернутися знову в с. Новики. Я йду пішки веду дитя із сумками дуже не зручно, що пішохідний перехід встановлено не зі сторони села, а зі сторони Козельця. Спуск в підземний перехід не забетоновано дитя йде по бруду. У нас два варіанти або бігти через дорогу, або вдягати гумові чоботи переходити підземний пішохідний перехід. Це я не кажу про те, що там дуже смердить через це дітей не хочуть брати в маршрутку. Як перейти?

Рзаєв Е. пояснив, що роботи там ще не завершені. Буде зроблено навіс для того щоб вода не попадала всередину в цей перехід.

ГОЛОСУВАЛИ:

"За" – 130; "Проти" – 0; "Утрималися" – 0;

УХВАЛИЛИ: у разі не реагування на вимоги жителів громади та невжиття заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху замовником будівництва та виконавцем робіт, органу місцевого самоврядування – Козелецькій селищній раді забезпечити підготовку та подання документів до суду на скасування дозволу на будівництво в зв’язку з порушенням вимог законодавства в сфері містобудівної діяльності.

Циба М.В.: шановні присутні, всі питання порядку денного, винесені на громадські слухання, обговорено. Громадські слухання щодо капітального ремонту ділянки автомобільної дороги державного значення M01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі, км 61+150 – км 98+800 визнати такими, що відбулися. Відповідний проєкт рішення винести на розгляд сесії Козелецької селищної ради.

Голова слухань

«підпис»

Михайло ЦИБА

Секретар слухань

«підпис»

Ольга КОВАЛЕНКО

Голова Валентин БРИГИНЕЦЬ